01-11-2009, 05:19 PM
gittermaster Wrote:Peter Wrote:Tripplexxx Wrote:Peter Wrote:Flixieluv Wrote:=D> Topresultaat! Had echter meer in gezeten.
Gelukkig maar dat we Suarez hadden, was (zoals altijd) doorslaggevend in ook deze pot. Ajax=FC Suarez. Zonder Suarez nooit gewonnen.![]()
@peuter: :-#
Als Suarez gewoon rood had gekregen had je idd nooit gewonnen. Als hij geschorst wordt krijgen we eindelijk antwoord op onze discussie. Ik zie ze dan bij Vitesse en Utrecht niet winnen. Dat je meteen je gelijk probeert te claimen als Suarez eens 1x niet de grote man is geeft mi alleen maar aan dat je zelf ook wel inziet dat Ajax normaal om Suarez draait.
Onbegrijpelijk dat je dit Ajax nog steeds naar beneden praat en de resultaten bagatelliseert. Maar je zult wel weer aan het provoceren zijn wijsneus.
Ik bagatelliseer de resultaten in zn geheel niet. Die zijn bijna net zo goed als die van Twente en PSV en dat is prima. De speelwijze vind ik als zo vaak gezegd ook erg ok (helaas), maar je moet niet als Gitter gaan doen alsof die aanvallend is. En je moet ook niet gaan doen alsof je zonder Suarez even veel punten had. Daarom blijf ik nog steeds bij mijn stelling dat Ajax veel meer dan Twente en PSV waar elke week weer een ander uitblinkt afhankelijk is van 1 man. Dat gaat ze mi nog opbreken in de titelstrijd.
hahahahahahaha, ik geef t op. Peter je draait t om, jij praat over 8 pure verdedigers, nu niet gaan zeggen dat ik zeg dat t 8 aanvallers zijn ofzo. Ik hou er mee op, jij wilt gewoon niet luisteren.
gittermaster Wrote:En het is natuurlijk wel prettig dat we in de vorm van gabri een extra slot op de deur hebben om een eventuele voorsprong te gaan verdedigen...
de Zeeuw en Gabri samen voor de verdediging, lijkt me geen verkeerd slot
Dat extra slot op de deur stond er anders al bij de aftrap op. :razz: Daarnaast stel jij natuurlijk net zo hard dat ajax niet afhankelijk is van Suarez als ik stel van niet. Daar heb je ook meningen voor. Over feiten kun je niet discussieren, het gaat altijd over de grijze gebieden.