FTM Forum

Full Version: ajax - feyenoord
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
zoooo, ff een peterloos draadje maken voor neerlandsch eenige klassieker.

we hoeven maar met 0-8 winnen en dan gaan we de neuzen al weer voorbij op de ranglijst! \Big Grin/
Was dat nou moeilijk om 'ajax' te typen, waf? :Big Grin
waf Wrote:zoooo, ff een peterloos draadje maken voor neerlandsch eenige klassieker.

we hoeven maar met 0-8 winnen en dan gaan we de neuzen al weer voorbij op de ranglijst! \Big Grin/

Haha, een peterloos draadje is niet te bespeuren op dit forum...!
Denk dat die wijsneus binnen de kortste keren hier ook weer komt blaten.
Heb er erg veel zin in, al baal ik er echt van dat er geen uitsupporters zijn. Maakt de smaak van de overwinning toch wat minder.
2-0
Sjaak Wrote:2-0

en de eindstand?
4-0 :8:
Peter Wrote:4-0 :8:

Ik denk ook zoiets, om niet hetzelfde te zeggen ga ik dan voor 4-1.
Heb er zin in, jammer dat we geen aapjes kunnen kijken maar de sfeer in het stadion zal hoe dan ook wel goed zijn.
[Image: blijdorp_actie_gorilla.jpg]
Bumme Wrote:aapjes kunnen kijken

Feyenoord-supporter reageert op tussenstand Ajax-Feyenoord op Eredivisie Live:
[Image: aap.jpg]
[reverse waffiaanse complotmodus] Typisch de Koninklijke Nederlandse Kakkerlakkenbond! Ajax heeft gewoon twee dagen minder rust dan de havenslaven vóór het onderlinge duel. Competitievervalsing! [/reverse waffiaanse complotmodus]

On topic 2-0
Hoef Wrote:[reverse waffiaanse complotmodus] Typisch de Koninklijke Nederlandse Kakkerlakkenbond! Ajax heeft gewoon twee dagen minder rust dan de havenslaven vóór het onderlinge duel. Competitievervalsing! [/reverse waffiaanse complotmodus]

On topic 2-0

je bent zeker vergeten dat 2 spelers van feyenoord zijn geschorst (iig) tot en met deze wedstrijd? en je bent zeker vergeten dat al hun mogelijke vervangers opeens werden geselecteerd voor het jeugdwk? en je bent zeker vergeten die die blom is aangesteld als scheids? en je bent zeker vergeten dat wij geen supporters mee mogen nemen omdat jullie kindertjes uit 410 laf zijn en zich niet kunnen gedragen?

en dan een beetje piepen over een doordeweekse wedstrijd met het 2de tegen dordt.
tsssssss... \Big Grin/
0-1 Makaay
1-1 Suarez
2-1 Suarez
3-1 de Zeeuw
4-1 Suarez
5-1 Pantelic
6-1 Sulejmani
7-1 Rommedahl
8-1 ed Bronckhorst
Waffie! Je vergeet het feit dat de havenslaven op tennisschoenen en met een blinddoek op moeten spelen, dat ze heel dom zijn en dat ze, vanwege lekke banden van de spelersbus, op de fiets naar Amsterdam moeten komen.
Schwalbuarez heeft nog nooit gescoord tegen Feyenoord. \Big Grin/
Eens moet de eerste keer zijn. :Big Grin
2-3 [-o<
Sjaak Wrote:2-0


Mag ik mun voorspelling nog aanpassen? Wat een drama tegen Rotdrecht zeg, ze spelen echt superslecht.
klopt.. maar denk je dat ze zondag hetzelfde zullen spelen?
Dit is toch precies wat je verwacht van zo'n pot. Had echt niet verwacht dat ze sprankelend 4-0 zouden winnen
Ik wil mijn 4-0 voorspelling graag veranderen in 5-0. Tuurlijk is Ajax zondag weer heer en meester want dan start Suarez weer en de andere 10 (die voor spek en bonen meedoen) zullen extra scherp zijn na vanavond.
Peter Wrote:Ik wil mijn 4-0 voorspelling graag veranderen in 5-0. Tuurlijk is Ajax zondag weer heer en meester want dan start Suarez weer en de andere 10 (die voor spek en bonen meedoen) zullen extra scherp zijn na vanavond.

Dat kun je doen in het topic over de TTT http://www.competitieteam.nl/phpBB2/view...=2&t=13063. In dit topic hoor je niet thuis. Kssst!

@waf: complot²! De scheids stuurde nadrukkelijk op een verlenging waardoor Ajax zondag nog vermoeider zal zijn.
wat? mochten ze nog langer oefenen van de scheids?

laat me raden, er zijn ook weer geen neuzen met direct rood uitgestuurd? allemaal weer obnbewuste overtredingen zeker?

behalve die van gaapbri natuurlijk, maar die zal vast pas geschorst zijn tegen de topper WFC uit. op zich grappig dat ze voor de vorm een uitwedstrijd ervan hebben gemaakt.
Hoef Wrote:
Peter Wrote:Ik wil mijn 4-0 voorspelling graag veranderen in 5-0. Tuurlijk is Ajax zondag weer heer en meester want dan start Suarez weer en de andere 10 (die voor spek en bonen meedoen) zullen extra scherp zijn na vanavond.

Dat kun je doen in het topic over de TTT http://www.competitieteam.nl/phpBB2/view...=2&t=13063. In dit topic hoor je niet thuis. Kssst!

@waf: complot²! De scheids stuurde nadrukkelijk op een verlenging waardoor Ajax zondag nog vermoeider zal zijn.

En nog een complot: Ajax speelt de volgende ronde in de beker uit, terwijl feinooit thuis mag spelen! :razz:
Peter Wrote:Ik wil mijn 4-0 voorspelling graag veranderen in 5-0. Tuurlijk is Ajax zondag weer heer en meester want dan start Suarez weer en de andere 10 (die voor spek en bonen meedoen) zullen extra scherp zijn na vanavond.

Heerlijk dat indekken.. #-o
Haggie Wrote:
Peter Wrote:Ik wil mijn 4-0 voorspelling graag veranderen in 5-0. Tuurlijk is Ajax zondag weer heer en meester want dan start Suarez weer en de andere 10 (die voor spek en bonen meedoen) zullen extra scherp zijn na vanavond.

Heerlijk dat indekken.. #-o

Volgens mij krijgt peuter stiekem een nat vlekje in z'n herenslip van Suarez :oops: , geen forummer die zoveel over Suarez post als peutermans!
Ik ben overigens helegaar niet zo zeker van een een overwining van Ajax, verwacht dat feienooit (als de ultieme chagrijnige onderhond) z'n huid zeer duur zal willen verkopen. Verder vind ik feinooit in tegenstelling tot de afgelopen seizoenen in het geheel niet slecht draaien.

Maar ondanks dat voorspel ik een 3-1, verwacht dat het lang 1-1 staat en dat Ajax in de laatste tien minuten de klus alsnog klaart... :8:
Haggie Wrote:
Peter Wrote:Ik wil mijn 4-0 voorspelling graag veranderen in 5-0. Tuurlijk is Ajax zondag weer heer en meester want dan start Suarez weer en de andere 10 (die voor spek en bonen meedoen) zullen extra scherp zijn na vanavond.

Heerlijk dat indekken.. #-o

Denk ik eens dat Ajax makkelijk gaat winnen (ik zou willen dat PSV op dit moment Feyenoord trof) is het weer indekken. :lol:

Speciaal voor jou dan vast naar volgende week kijken: Twente-Ajax 3-0.
Peter Wrote:
Haggie Wrote:
Peter Wrote:Ik wil mijn 4-0 voorspelling graag veranderen in 5-0. Tuurlijk is Ajax zondag weer heer en meester want dan start Suarez weer en de andere 10 (die voor spek en bonen meedoen) zullen extra scherp zijn na vanavond.

Heerlijk dat indekken.. #-o

Denk ik eens dat Ajax makkelijk gaat winnen (ik zou willen dat PSV op dit moment Feyenoord trof) is het weer indekken. :lol:

Speciaal voor jou dan vast naar volgende week kijken: Twente-Ajax 3-0.

Volgens mij was het de bedoeling van de overige forummers dat ik eindelijk een topic was zonder jou inbreng, maar dit is opnieuw niet gelukt :wink: !
Jij hoopt alleen maar dat Ajax gaat falen, zodat je op één of andere manier ook PSV nog weer kunt betrekken in dit topic. Undecided
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8