01-11-2009, 11:24 PM
gittermaster Wrote:Ik vind ook dat zowel de overtreding van Suarez als die van Babovic gelijk beoordeeld hadden moeten worden. Maar ik vind de overtreding van van Dijk echt wel eenrode kaart hoor.
Bij die eerste rode kaart speelt het thuisvoordeel gewoon mee. Hele publiek schreeuwt moord en brand en dan wordt die kaart wel gegeven. Ik vond Feyenoord overigens niet gelijkwaardig aan Ajax de eerste helft. Tussen de 20e en 35e minuut had Feyenoord ligt overwicht, maar geen een echte kans. De rest van de eerste helft had Ajax overwicht en creeerde wel wat kansjes.. Na rood enn 1-0 is t inderdaad uit.
die bloedneus van sissy vertongen speelt ook mee. wel mooi dat hij daar later nog een koekie op kreeg.
het was idd wel een rode kaart van van dijk, maar ik stel vast dat sneuarez die bal niet meer kon halen, dat hij zich liet vallen is niet uitgesloten en met een 4-1 stand was het charmanter geweest een achterbal te geven. thats all, dat moment was niet beslissend meer.
blom had de wedstrijd al eerder vergald, maar hij ging in het verleden niet voor niets regelmatig naar ajakkes kijken. trieste tiefes albino.
en tot aan de goal heeft ajakkes echt zeer weinig laten zien. feyenoord ook niet veel, maar wel meer. die goal kwam gewoon uit de lucht vallen, jammer dat fer vandaag had uitgekozen om een zeer zwakke pot te spelen. die kan echt veel beter, hoewel hij door die vondst van mario geen enkele bal kwijtkon voorin.