01-11-2009, 11:50 PM
buurs Wrote:Als je puur naar het budget kijkt, is 16K reëel tov vorig jaar.Ten eerste, de total spelerswaarde is dus minder dan het dubbele en het budget wel het dubbele, dus dat argument slaat al nergens op.
Als je kijkt naar het complete plaatje, dan is het budget te laag en zou ik opteren voor 20K.
Je hebt in principe één top 4 (misschien top 5 met Potro), maar als je bijvoorbeeld Federer kiest, kan je alleen nog 1 speler buiten de top 5 kiezen.
En gezien het te behalen punten wat niet in verhouding staat tot bijvoorbeeld een GS of TMS, lijkt het meer dan normaal dat je iig 2 spelers uit de top 5 kan kiezen.
Ik denk dat door een budget van 16K er heel grote verschillen behaald gaan worden (tussen de 1000 en 2000 punten). Hierdoor wordt dit toernooi wel erg belangrijk, terwijl er altijd veel onzekere factoren zijn.
Ten tweede is het aantal te behalen punten exact het dubbele van vorig jaar, dus dat is ook geen argument.
Dus je verhaal is niet overtuigend. Dat er verschillen gemaakt worden is altijd zo geweest, omdat er veel combinaties mogelijk zijn en er veel punten behaald worden. En omdat er nu een hoop onzeker is over de vorm en fitheid van de toppers.
Maar er gaat vast ook nog wel iemand afzeggen, dus dan wordt het alleen nog maar goedkoper.
Dus ik zie nog steeds die 16K als het beste voorstel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello