02-11-2009, 11:59 AM
gittermaster Wrote:ongelooflijk stil bij de ajacieden?
Ik heb al aangegeven dat ik vond dat beide overtredingen gelijk beoordeeld moesten worden.
Ik ben het echt niet met je eens dat Ajax voor de zoveelste keer bevoordeeld wordt.
Ik vind juist dat ze de laatste jaren zelden bevoordeeld zijn en olgens mij beaamde jij dat in een eerder topic.
Ajax komt misschien goed weg, kan gebeuren. Jij neemt als voorbeeld erbij van Guzman, waarmee je impliceert dat het bij Feyenoord wel gebeurd. Er zijn echter erg veel scheidsrechterlijke beslissingen in t voordeel van Feyenoord gevallen dit seizoen. Je meet met verschillende maten.
Resume: Ik ben blij dat Suarez niet geschorst is, daar komt Ajax (eindelijk eens) goed mee weg. Echter het "weer-ajax-gehuil" ben ik het totaal niet mee eens. Overigens denk ik dat Ajax zonder dat rood de pot ook vrij makkelijk in de tweede helft had gewonnen, maar dat is nu even niet ter zake
jij was de enige. das de uitzondering die de regel bevestigt he....
ook al wordt ajakkes de laatse jaren minder vaak bevoordeeld, dat rechtvaardigt niet de conclusie dat je niet zou mogen zeggen dat het voor de zoveelste keer gebeurt. je was kennelijk met me eens dat het voor 'de laatste jaren' wel zo was.
sneuarez wordt voor zover ik me kan herinnneren 2 keer bevoordeeld. ado thuis en feyenoord thuis.
ik haal de guzman erbij om dat je daar net zo goed kon zeggen dat hij zich breed maakte. het gaat mij weer om de bewustheid die veronderstelt wordt. telkens wordt mijn mening hierover bevestigd.
je hypothetische situatie is trouwens onjuist. ik denk dat ook zonder die rode kaart ajakkes nog gewonnen had. maar je moet uit gaan van de situatie dat sneuarez er afgestuurd zou zijn. dan is het 10 tegen 11, andersom en gewoon nog 0-0.