03-11-2009, 08:56 AM
Ad Wim Wrote:Ik heb geen zin om het weer over buurs te hebben, maar hij is natuurlijk wel heel sfeerbepalend hier, en niet ten positieve. Uiteraard maak ik mezelf er ook schuldig aan, misschien nog wel het meest, maar het is natuurlijk onzin dat het hier maar dooie boel is zonder hem. Kijk naar alle forumontmoetingen op tennistoernooien, was dat een dooie boel?
Maar goed, het hangt ook echt niet alleen van buurs af en ook niet echt alleen maar van de discussies (al dan niet mbt de organisatie), want ik hou wel van een goede discussie, ik vind het gewoon steeds minder leuk worden.
Volgens mij valt het de laatste tijd wel mee en ben jij meer bezig met mij, dan ik met jou.
Zie bijvoorbeeld gister die provocerende opmerking in het profcoach-topic.
Gelukkig voor het forum was ik zo verstandig er niet op te reageren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.