03-11-2009, 11:51 AM
Bumme Wrote:Waarom zou er een vrije trap volgen? De "overtreding" ( ik heb dit moment ondertussen gezien en vind het net zo weinig als wat Babovic doet, imo dus ook GEEN rood) vindt buiten het veld plaats en pas nadat de bal door een Feyenoorder achter de achterlijn verdwenen is. Er kan dus gerust een corner gegeven worden.
nee, dat is altijd zo, als een ajakkessied het doet is het niks, of is het niet bewust.
het is gewoon slaan en slaan is rood. als je slaat is het een overtreding en dan volgt een vrije trap. ongeacht waar de bal is, kun je de vrije trap op de plek van het delict.
maar ook al is het een corner, de wedstrijd wordt anders als sneuarez er uit is. ik sluit helemaal niet uit dat ajakkes dan ook wint. of feyenoord zelfs 2 rode kaarten krijgt. het gaat er mij alleen om dat het echt ridicuul is om te denken dat de babo precies dezelfde overtreding gaat maken op precies dezelfde locatie. dat is een ontzettend logische gedachte hoor. maar ja, als je dat iet wilt begrijpen (lamme lennie) of dat quasi geestig wilt ridiculiseren (mukkus) dan houdt het een beetje op.