03-11-2009, 12:16 PM
waf Wrote:Mukkus Wrote:waf Wrote:Mukkus Wrote:Als Suarez bij Groningen gebleven was en de vader van Babovic had niet het loon van zijn zoon betaald, was de wedstrijd geeindigd met 22 man en had Feyenoord gewonnen met 1-3!
Allemaal doorgestoken kaart. Zelf Groningen en de vader van Babovic zitten in het complot!
ook jij snapt het duidelijk niet. je poging tot grappig doen is nogal treurig.
Is niet bedoeld om grappig te zijn. Het is bedoeld om jou een spiegel voor te houden, hoe ontzettend jij aan het doordraven bent. Je verwijt anderen gezichtsverlies te lijden, maar met dit gedoordraaf probeer jij gezichtsverlies te voorkomen.....stel voor dat je nu een 5-1 verlies moet accepteren......
Het is simpel, waf. 5-1: duidelijke overwinning, niet geflatteerd. Ajax scoort 5x, Feyenoord 1x. Feyenoord 2x rood, Ajax geen rood.
Maar het is natuurlijk allemaal weer de schuld van de KNVB, de scheidsrechter, de burgemeester van Amsterdam, Lenie 't Hart (want een zeehondje daar in Pieterburen hebben ze Luis genoemd), de medicijnman van de Oekoefoemgabaiderade-stam in Donker Afrika, de evolutietheorie, Donald Duck, Michael Jackson, de mexicaanse griep, de plaatselijke melkboer, de eigenaar van de Footlocker op de Kalverstraat, de lijnentrekker van het Excelsiorstadion en tenslotte Mario Chippolini. :crazy:
en weer een poging tot grappig doen en weer een onderstreping dat je er geen reet van begrijpt. en als je het niet begrijpt, hoef je ook geen spiegel voor te houden.
nee hoor, het verlies is duidelijk. als je er minder maakt dan de tegenstander is het altijd terecht. het verlies is ook makkelijk te accepteren nu. het lag iig niet aan het overschatte ajakkes, ze hebben niet op eigen kracht gewonnen.
blom heeft een cruciale fout gemaakt. kan gebeuren (en laat het mijn overtuiging zijn dat het vaak in het voordeel van ajakkes gebeurt). dat een scheids iets niet ziet, acepteer ik ook. maar blom gaat erover liegen en houdt sneuarez in het zadel. dit kan gewoon geen toeval zijn. daarkomt bovenop dat adelaye wel geschorst kan worden en hij niet, terwijl ook die scheids de situatie beoordeeld heeft. voor mij is dat voldoende bewijs. en ik vind het schandalig dat geen enkele journalist dat opvalt en dat dat gewoon wordt doodgezwegen. zal wel aan de voorkeuren van de journalisten liggen he..
maar anders dan jij suggereert heeft dat helemaal niets met de wedstrijd te maken.
Misschien moet je eerst alle feiten eens op een rijtje zetten en dan nog eens serieus gaan reageren zonder die complettechnische ajaxtheoriën. Dan ben je serieus aan het discussiëren, nu ga uit van aannames.
Oh, my god, we bought Kenny!