03-11-2009, 02:07 PM
@Waf: Nee hoor, het is niet vergezocht
. Als Blom rood had gegeven aan Suarez en een vrije trap ipv een corner had gegeven (of wat dan ook), dan had de wedstrijd uiteraard anders gelopen en dan had die specifieke situatie van Babovic zich niet voorgedaan. Ik zeg overigens volgens mij ook nergens dat die identieke situatie zich voor zou doen als Suarez rood had gehad en Ajax geen corner, iets wat jij hier fijn loopt te verkondigen :| Ik reageer puur op het feit dat jij zegt dat Babo zo'n overtreding waarschijnlijk niet had begaan als het 0-0 staat en Suarez er uit zou zijn. Dat je vervolgens doelt of de spelsituatie zich voor zou doen, is een ander verhaal en niet hetgeen waar ik op reageerde. Wanneer jij bovenstaande zegt maar bedoelt dat de spelsituatie anders zou zijn door een scheidsrechterlijke beslissing en Babo daardoor niet in die specifieke situatie terechtgekomen zou zijn en geen rood had gekregen, moet je je maar beter uitdrukken. Ik ben geen helderziende.
Het is best treurig dat je de rode kaart van Babo wijdt aan het niet geven van rood aan Suarez, puur omdat dan de spelsituatie anders zou zijn. We hebben het over een wedstrijd die al bijna 45 minuten aan de gang was en er waarschijnlijk al 300 beslissingsmomenten van Blom aan te pas zijn gekomen waar hij invloed kan hebben op alle daaropvolgende spelsituaties. Als hij op een van deze beslissingsmomenten anders had besloten, was de hele situatie rond Suarez ook niet voorgevallen.
Maar misschien wil je het niet snappen of niet toegeven, want dan lijdt je natuurlijk gezichtsverlies (waf-mode)

Het is best treurig dat je de rode kaart van Babo wijdt aan het niet geven van rood aan Suarez, puur omdat dan de spelsituatie anders zou zijn. We hebben het over een wedstrijd die al bijna 45 minuten aan de gang was en er waarschijnlijk al 300 beslissingsmomenten van Blom aan te pas zijn gekomen waar hij invloed kan hebben op alle daaropvolgende spelsituaties. Als hij op een van deze beslissingsmomenten anders had besloten, was de hele situatie rond Suarez ook niet voorgevallen.
Maar misschien wil je het niet snappen of niet toegeven, want dan lijdt je natuurlijk gezichtsverlies (waf-mode)

[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]