03-11-2009, 02:40 PM
waf Wrote:Mukkus Wrote:Misschien moet je eerst alle feiten eens op een rijtje zetten en dan nog eens serieus gaan reageren zonder die complettechnische ajaxtheoriën. Dan ben je serieus aan het discussiëren, nu ga uit van aannames.
feiten:
suarez had rood moeten hebben, want hij sloeg immers
suares heeft geen rood gehad
dan was het een andere wedstrijd geworden (anders dan jij suggereert is dat geen aanname).
hoe die wedstrijd was afgelopen weet ik niet.
blom heeft gedraaid over zijn waarneming (hij heeft uiteindelijk toegegeven dat hij een fout had gemaakt).
blom zat vroeger regelmatig bij de neuzen op de tribune
de aanklager heeft een speler wel een schikkingsvoorstel gedaan en de ander niet terwijl in beide gevallen de scheids het incident al had beoordeeld.
ajakkes speelt volgende week tegen twente.
die feiten had ik al op een rijtje gezet, dus je suggestie slaat eigenlijk nergens op. ik vind jouw manier van discussieren bovendien wederom treurig en als jij iets niet onder serieus discussieren verstaat heeft dat mij betreft geen enkele waarde.
Het eerste is al geen feit, dan heeft de rest van je opsomming geen waarde meer...
Suarez raakt ballonfiets met zijn arm > feit
Suarez sloeg > aanname
En als je dan nog ergens anders durft te beweren dat Ajax fnooit niet op eigen kracht heeft verslagen, dan weet ik zeker dat je in dit kader iedere ratio verloren bent.