03-11-2009, 04:41 PM
Lamme Lennie Wrote:Wanneer jij bovenstaande zegt maar bedoelt dat de spelsituatie anders zou zijn door een scheidsrechterlijke beslissing en Babo daardoor niet in die specifieke situatie terechtgekomen zou zijn en geen rood had gekregen, moet je je maar beter uitdrukken. Ik ben geen helderziende.
dat ben ik ook met je eens en daarom heb ik dat vervolgens nader uitgelegd. daar ga je vervolgens de draak mee steken en daar reageer ik dan weer op.
Quote:Het is best treurig dat je de rode kaart van Babo wijdt aan het niet geven van rood aan Suarez, puur omdat dan de spelsituatie anders zou zijn.
nee, ik zeg niet dat hij nooit rood had gekregen, ik stel dat de kans dat die zelfde spelsitutatie zich had voorgedaan klein is.
Quote:We hebben het over een wedstrijd die al bijna 45 minuten aan de gang was en er waarschijnlijk al 300 beslissingsmomenten van Blom aan te pas zijn gekomen waar hij invloed kan hebben op alle daaropvolgende spelsituaties. Als hij op een van deze beslissingsmomenten anders had besloten, was de hele situatie rond Suarez ook niet voorgevallen.
dat is iid waar. maar dit was een beslissing waarbij een speler van het veld moet. dat is toch wat anders.
Quote:Maar misschien wil je het niet snappen of niet toegeven, want dan lijdt je natuurlijk gezichtsverlies (waf-mode)
ik kan alles wat je zegt toch echt eenvouding weerleggen, dus ik weet niet waar je het over hebt.
mijn stelling is toch echt heel simpel en helegaar niet gewaagd.