20-11-2009, 05:00 PM
D'r an met de lippe Wrote:Mukkus Wrote:Armenteros gaat het niet maken, vrees ik. Mocht weg bij Heerenveen vanwege zijn niet-proffesionele instelling.
Daar wist ik niks van. Misschien dat hij veranderd, kan mij niet voorstellen dat trainer Kolmschot zulk gedrag tolereert. En aangezien hij gewoon vaste waarde is lijkt Kolmschot toch tevreden met hem.
Fabian Wrote:Meer ' oud-heracles' - Jong psv dus.... Die Reekers is 3x zo oud als de gemiddelde psver volgens mij.
Je kunt ook overdrijven. 4 ouderen en 7 jonge knapen. Daarnaast is het heel normaal dat een paar oudere spelers die niet aan de bak komen in het eerste elftal ritme op blijven doen bij het tweede elftal. Kan mij ook nog een AZ - Jong Ajax herinneren waar Pantelic vrolijk aan het rondhuppelen was dus praat niet zo hypocriet.
Wat is er hypocriet aan ? Zeg ik ergens dat de prestaties van JONG ajax goed zijn ? Roep ik ergens dat die alleen maar met jonkies spelen ?
Bij Ajax is het zo erg dat de jonkies ( jong ajax ) elke dinsdag nog eens een oefenpot speelt, zodat tenminste iedereen kan spelen.