28-11-2009, 12:00 PM
Rare wedstrijd gezien. Eerste half uur PSV erg goed tot de 16, echter als zo vaak zelfs voor open doel niet in staat te scoren, daarna een slaapverwekkend half uur met voor beide ploegen maar 2 kansen. Sparta maakt ze beiden, PSV mist weer. Laatste half uur had Sparta het niet meer. Geen schande gezien hun afwezigen. Wat me na de pot wel opviel was dat de Sparta-fans zeer tevreden waren over hun ploeg, die toch nauwelijks wat creëerde. Doordat PSV zoveel mooie kansen verprutste kon ik me er wel in vinden dat Sparta mss een punt verdiende, maar kon het niet laten daarbij op te merken dat je kampioen wordt als je slechte wedstrijden wint en in degradatieproblemen kunt komen als je goede duels verliest. Die Viergever en Falkenburg kunnen trouwens echt heel aardig ballen! Wat voor pot heb jij gezien waf? Edit: laat maar waf. Zag net op één of andere manier je reaktie niet. Blijkbaar zijn we het aardig eens. Maar dat kansen missen is ondertussen alles behalve verrassend. De effectiviteit moet echt omhoog als we straks weer betere ploegen ontmoeten, maar dat post ik tegenwoordig elke week.