29-11-2009, 09:13 PM
gittermaster Wrote:Quote:Zoveel tijd geven ze hem anders niet gezien zijn 1-jarige contract en uitpuilende salarishouding waardoor hij in de zomer weer zal gaan? Ik neem aan dat je je mening wat betreft Pantelic wel baseert op zn spel van vandaag? 3 goals zegt me niks, die heet Cvitanich vorig seizoen ook wel eens in 1 pot gemaakt.
Ik heb t niet over Ajax, maar over mijn eigen mening wat betreft tijd geven. Ik had eerder de discussie met jou gevoerd en toen bleef je er van overtuig dat het slecht was dat ze hem gehaald hadden, ik zei toen "dat kan ik pas beoordelen na een aantal wedstrijden.
Ik gaf ook al aan in een eerdere post dat hij vorige week ook al erg goed speelde, net als vandaag. Hij wordt gewoon wekelijks wat beter, al duurde het in t begin wel even.
Kan op basis van de samenvatting helaas geen mening over Pantelic' spel geven. 1e goal was klasse, andere 2 lachwekkend slecht verdedigd. Verder kwam Pantelic in de samenvatting niet voor. Geen idee dus of het iets was vandaag, geloof je graag.
Jol liep bij Langs de Lijn trouwens weer te mekkeren dat Ajax op zondag moest spelen en PSV al op vrijdag mocht.