03-11-2005, 01:05 PM
kuiperinho Wrote:it's me, maar aangezien de link voor betalen niet werkt ben ik bang dat ik eruit geknikkerd ga worden. Maar toch nog even de hoogste weekscore meegepikt dankzij Eto'o.
Ik heb nog maar weer eens contact gezocht, ditmaal een direct mailtje naar de grote baas van Sportdreams
Quote:Hallo Gerald,
Ik stuur dit mailtje direct naar jou omdat ik op de andere adressen (info, payment, champions) geen antwoord heb gekregen op de vorige 3 mailtjes die ik de afgelopen weken heb gestuurd.
Het gaat om problemen omtrent de betaling van Championsmanager. Ik heb bij inschrijving aangegeven dat de ââ¬5,- door middel van automatische incasso mag worden afgeschreven. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. De betaalstatus is op dit moment: Er is iets misgegaan met je betaling, klik op de link hieronder om het nog eens te proberen. Als ik de link volg krijg ik echter de melding: (key=Uw betaling wordt reeds behandeld, u hoeft zelf geen actie te ondernemen.)
Wat moet ik nu doen om alsnog te betalen? Laten jullie de automatische incasso alsnog uitvoeren? Ik weet dat er meerdere deelnemers zijn met ditzelfde probleem. Jullie lopen dus een hoop inschrijfkosten mis als dit niet wordt opgelost. Daarom informeer ik je even over dit probleem.
Succes ermee en ik hoor wel wat er gaat gebeuren.
Greetz,
Jorn Zijlmans (Devlin)
Zijn reactie:
Quote:hoi Jorn - goed weer eens van je te horen. alleen jammer dat de aanleiding een vervelende is...
ik heb gevraagd aan Gudron Kristens om het voor je op te lossen. zie CC.
cheers,
Gerald
en vervolgens de reactie van Gundron, het wordt dus opgelost
Quote:Jorn,
Bedankt voor je mailtje. Ik heb het nagevraagd bij de technische dienst en zij kwamen met het volgende: er zijn bij onze betaalpartner enkele betalingen geweigerd omdat ze dubbel vanuit ons betaalsysteem zijn aangeboden. De betalingen worden nu opnieuw verwerkt en je hoeft dus zelf geen actie te ondernemen.
Met vriendelijke groet,
Gudron Kristens
Marketing