24-12-2009, 01:30 AM
Ik ben het met je eens: we hebben een superleuk en competitief veld.
@GZ: MS is vooral kampioen geworden in oppermachtige auto's. Zijn jaren bij Benneton: top! Toen moest ie racen voor zijn punten en liet ie zien wat ie kon (afgezien van de schandalige aanslag op Hill). De eerste jaren bij Ferrari had ie het aan de stok met Hakkinen maar toen McLaren stil bleef staan en Ferrari bleef ontwikkelen was het uiteindelijk de auto die hem de doorslag gaf.
Aangezien Brawn al halverwege het seizoen de enorme ontwikkelingsvoorsprong begon te verliezen (men leek wel stil te staan met de ontwikkeling daar) is die auto absoluut niet meer zo top nu als dat ie vorig jaar was! De Red Bull was aan het eind van het seizoen zelfs beter dan de Brawn en de McLaren bijna gelijk (en dat zelfs ondanks een rijder als kovalainen!!).
Dus ja, ik vind het jammer dat deze man nu in een Mercedes stapt, nee, ik denk serieus niet dat hij een kans op de titel maakt.
Maar al met al een zeer dubbel jaar: een man wie ik absoluut niet mag als coureur stapt in een Mercedes (okay, Mercedes-Bteam maar dan nog...) en een man die ik qua rijden wel mag stapt in een Ferrari... Fuck it!
@Adder: Om de cirkel helemaal rond te krijgen had Peter Sauber nu voor Mercedes moeten werken he?!
Een paar jaar rijden gaat 'ie echt niet meer doen, mede-eigenaar worden zou inderdaad wel eens kunnen....
Ik denk overigens helemaal niet dat Button een eendagsvlieg is, daarvoor heeft hij in het verleden al meer dan genoeg laten zien...
Ik verwacht een leuke strijd bovenin tussen Hamilton [-o< , Button, Vettel, Webber, Schumacher en Alonso. Zo halverwege het jaar blijkt een stabiele factor bij McLaren de doorslag te geven en de beide McLaren coureurs lopen gestaag weg bij de achtervolgers die steeds stuivertje wisselen qua winst, 3e plaats etc...
Uiteindelijk wordt Hamilton WK met Button verdienstelijk 2e en Vettel die als enige bij kan blijven 3e...
@GZ: MS is vooral kampioen geworden in oppermachtige auto's. Zijn jaren bij Benneton: top! Toen moest ie racen voor zijn punten en liet ie zien wat ie kon (afgezien van de schandalige aanslag op Hill). De eerste jaren bij Ferrari had ie het aan de stok met Hakkinen maar toen McLaren stil bleef staan en Ferrari bleef ontwikkelen was het uiteindelijk de auto die hem de doorslag gaf.
Aangezien Brawn al halverwege het seizoen de enorme ontwikkelingsvoorsprong begon te verliezen (men leek wel stil te staan met de ontwikkeling daar) is die auto absoluut niet meer zo top nu als dat ie vorig jaar was! De Red Bull was aan het eind van het seizoen zelfs beter dan de Brawn en de McLaren bijna gelijk (en dat zelfs ondanks een rijder als kovalainen!!).
Dus ja, ik vind het jammer dat deze man nu in een Mercedes stapt, nee, ik denk serieus niet dat hij een kans op de titel maakt.
Maar al met al een zeer dubbel jaar: een man wie ik absoluut niet mag als coureur stapt in een Mercedes (okay, Mercedes-Bteam maar dan nog...) en een man die ik qua rijden wel mag stapt in een Ferrari... Fuck it!
@Adder: Om de cirkel helemaal rond te krijgen had Peter Sauber nu voor Mercedes moeten werken he?!
Een paar jaar rijden gaat 'ie echt niet meer doen, mede-eigenaar worden zou inderdaad wel eens kunnen....
Ik denk overigens helemaal niet dat Button een eendagsvlieg is, daarvoor heeft hij in het verleden al meer dan genoeg laten zien...
Ik verwacht een leuke strijd bovenin tussen Hamilton [-o< , Button, Vettel, Webber, Schumacher en Alonso. Zo halverwege het jaar blijkt een stabiele factor bij McLaren de doorslag te geven en de beide McLaren coureurs lopen gestaag weg bij de achtervolgers die steeds stuivertje wisselen qua winst, 3e plaats etc...
Uiteindelijk wordt Hamilton WK met Button verdienstelijk 2e en Vettel die als enige bij kan blijven 3e...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)