20-02-2010, 11:43 AM
centre court Wrote:Jammer Kuip dat je niet meer zo fanatiek bent. Misschien kan je updates over je Poker geven in het Pokerforum? Ik ben zeker wel benieuwd hoe je toernooi gisteren is afgelopen bijv. Anderen stellen Poker in het tennisforum misschien minder op prijs. GL sir.
Ik zal het nog één keer hier vermelden. Het liep dus niet zo goed af.
Ik had nog een bovengemiddelde stack en kreeg 67s en callde een raise van iemand met ongeveer gelijke stack. Na de flop van 7 7 3 dacht ik dat ik wel goed zat en callde opnieuw zijn potbet (wellicht had ik hier al allin moeten gaan, maar ik wilde hem graag in de pot houden). Op de turn viel een vrouw en hij ging all in en ik callde gelijk. Op dat moment liet hij zijn QQ zien. Toernooi over met nog 2000 chips over en uiteindelijk toch nog 14e geworden, maar de echte grote prijzen werden pas vanaf de 10e plek verdeeld.
Maar nu terug naar het tennis. Ik volg het nog steeds wel en kijk elke morgen en avond naar de uitslagen en hoop natuurlijk nog steeds dat ik de weekwinst pak, alleen ik baal niet meer zoals vorig seizoen. Misschien is dat juist wel beter voor mijn gemoedstoestand. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!