22-02-2010, 11:25 AM
Ik vind de uitleg van Bossen over dat buitenspel juist duidelijk. Op het moment van het eerste inspeelmoment staat die ADO speler idd buitenspel maar doet niet mee aan het spel (en niet hinderlijk). Vervolgens wordt de bal bij dat moment aangenomen (door iemand die niet buitenspel stond!) en bij het schot (nieuw moment) staat die jongen overduidelijk niet buitenspel.
Overtreding op van Dijk vond ik niet. ADO speler staat op de doellijn en je kan moeilijk verwachten dat zo iemand aan de kant gaat voor een andere speler. Van Dijk moet inderdaad beschermt worden binnen zijn 5-meter gebied maar ik vond eigenlijk dat er niks aan de hand was.
Overtreding op Wijnaldum was m.i. inderdaad rood.
Overtreding op van Dijk vond ik niet. ADO speler staat op de doellijn en je kan moeilijk verwachten dat zo iemand aan de kant gaat voor een andere speler. Van Dijk moet inderdaad beschermt worden binnen zijn 5-meter gebied maar ik vond eigenlijk dat er niks aan de hand was.
Overtreding op Wijnaldum was m.i. inderdaad rood.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]