22-02-2010, 12:26 PM
gittermaster Wrote:Ik vond sowieso dat er een aanttal tackels in die wedstrijd was die met rood bestraft had mogen worden.
ach, fey ado, echte mannen wedstrijd. soltani misschien, de rest vond ik niet hoor. ik vind dat iedereen maar overspannen doet de laatste tijd. die kaart van lulring sloeg ook nergens op, maar ja, moet je wel een uur met 10 man spelen tegen een sterke concurrent.
Quote:Die goal was dubieus. Buitenspel vind ik het niet, maar hinderen van de keeper valt iets voor te zeggen, echter erg overtuigend hinderen was t niet volgens mij. Gevalletje van erg twijfelachtig
het was juist wel buitenspel, het is de vraag of het hinderlijk buitenspel was. mar idd twijfelachtig (hoewel dat het meest komt door het feit dat ik de regeles hier niet helemaal helder heb). niet twijfelachtig is dat hij bij de neuzen zou zijn afgekeurd. :razz:
sneuarez kon gisteren de 1-0 op een presenteerblaadje. stond 2 meter buitenspel, maar de grens zag het niet. hij zal wel gebaald hebben dat zijn lobje er niet in ging. :razz: