25-02-2010, 05:01 PM
Jansoe Wrote:Wel gay. Overal loop je te blaten dat PSV (ongeslagen) kampioen wordt (ik heb ergens gelezen dat ze niet verliezen in de ArenA etc etc) en als gitter er dan 50 euri op wil zetten, ga je je zelf indekken.
PSV was (volgens jouw eigen bewoording) toch niet afhankelijk van 1 of 2 spelers?
Ik heb slechts gepost dat ik denk dat PSV op basis van de huidige situatie ongeslagen kampioen wordt. Dat heeft niets met indekken te maken, als Suarez morgen een been breekt (wat ik hem natuurlijk niet gun) schrijf ik Ajax net zo goed meteen af voor de titel.
PSV is zeker niet afhankelijk van 1 of 2 spelers, de meeste potjes winnen we zonder enkele belangrijke mannen ook wel (Engelaar is lang blessé geweest, Afellay heeft ook al wat gemist) en dus kunnen we met een blessure'tje ook wel kampioen worden, maar in de Arena kun je natuurlijk niet ongestraft aankomen zonder je belangrijkste spelers. Er is nu echter geen reden om blessures bij Afellay, Maza, Dzsudzsak en/of Engelaar te vermoeden, dus voorlopig denk ik dat PSV niet verliest in de Arena, maar als ze straks bij bosjes blessé raken vermoed ik wel een nederlaag in Amsterdam.
Ga jij maar lekker nu vast een flinke weddenschap bij de bookmakers afsluiten, niet huilen als je het fout hebt omdat er straks belangrijke spelers geblesseerd/geschorst zijn waardoor je voorspelling nergens meer op slaat.