25-02-2010, 05:03 PM
Gerben Zonderland Wrote:Peter Wrote:Dugarry Wrote:Peter Wrote:Zo'n weddenschap wil ik best afsluiten, maar dan de dag voor de wedstrijd. Als Afellay, Engelaar en Dzsudzsak vanavond alledrie een been breken verandert dat natuurlijk alles. Of andersom als Suarez en De Zeeuw uit bij Sparta een schorsing oplopen denk jij er mss heel anders over. Eerst ff blessures en schorsingen afwachten.
ps. tegen die tijd is Schöne terug bij NEC en ze hebben nu al best een aardig elftal. Ik zie Ajax daar niet winnen, ongeacht de belangen.
[gay]
Niks gay.. ik ga niets beweren waar ik niet achter sta. Ik ga toch ook niet in de zomer al mn TTT voor het hele seizoen invullen. Je kunt nu slechts zeggen wat je op basis van de huidige blessures en schorsingen (bij beiden weinig tot niets) verwacht, maar een echt waarde oordeel is pas vlak voor de pot te geven. Op dat moment wil ik best een weddenschapje afsluiten, niet op basis van wat gegis nu. God weet wat er de komende 2,5 week nog gebeurd.
Dit is dus echt een praatje poep. Een waardeoordeel geven, vlak voor een wedstrijd? Waardeoordeel waarover? Over de grasmat? Over de uitdossing van het klapvee?
Bovendien: waardeoordeel is 1 woord en gebeuren, onvoltooid tegenwoordige tijd, 3e persoon schrijven we met een t.
En God weet daar helemaal niks van, want die houdt zich niet bezig met het voetbal. Dat laat hij aan de Beljapanners over. :8:
Maar die beljapanners plaatsen ook niet 2,5 week voor een pot hun inzetten, maar pas op het moment dat meer duidelijk is over de wedstrijd. :8: