26-02-2010, 09:17 AM
Jansoe Wrote:Hoe verder bij de wedstrijd vandaan, hoe beter over het algemeen ook debedragen zijn die je kan winnen. Ik heb na de zomer van 2004 (dus al ruim voor het WK 2006) 10 euri ingezet op Italie als Wereldkampioen. Daar heb ik toendertijd meer mee verdiend dan wanneer ik het net voor de finale had gedaan. Die tien euro was dus een pure gok. Na de halve finale kon ik er veel serieuzer over oordelen.
Maw: Een open deur die je intrapt...
Ik wist niet dat ik meer van Gitter krijg als ik nu inzet ipv paar dagen voor de pot.
Jij zegt: IK zie PSV geen wedstrijd verliezen dit seizoen. Gitter wil een weddenschap met je aangaan omtrent de wedstrijd in Amsterdam en prompt houd je de boot af... Moet ik het nog duidelijker voor je uitleggen?
NU ga jij ineens blaten over huidige omstandigheden etc etc etc... maar in de eerste post had je het daar nog niet over en zei je:
Quote:PSV verliest niet in de Arena
Later nog een keer:
Quote:Als we bij NAC en in de Arena verliezen (wat ik beiden niet verwacht) lijkt het me niet meer dan logisch dan dat ik over 3 weken nauwelijks meer in de titel geloof, want dan is het gewoon crisis in Eindhoven. Maar ik verwacht 'gewoon' minstens 4 punten in die duels.
Waarom dan nu het om een paar centen gaat ineens de boot afhouden? Duidelijk indekken OF bang om een paar centjes te verliezen...
Nee, niet boot afhouden, indekken of bang, maar omdat er voor de pot nog vanalles kan gebeuren waardoor ik anders over de uitslag ga denken. Gisteren Bakkal en Manolev blessé geraakt, das nog geen ramp, maar als er tegen RKC en NAC ook 2 geblesseerd uitvallen gaan we met de jeugd naar Amsterdam en verwacht ik een nederlaag.
Er is echter geen reden nu al blessures en schorsingen te gaan vermoeden, dus als er nu een "wie wordt er nu kampioen"-topic komt kunnen we niets anders doen dan voorspellen op basis van de huidige omstandigheden. Maar gezien mijn quotes die je erbij haalt snap je het nog steeds niet.
Quote:Dan staat bij deze zijn deelname aan de weddenschap vast, ongeacht blessures en schorsingen, ik doe mee als de situatie niet wijzigt tov nu.
En hier leg je precies zelf uit waarom het [gay] is. Je durft niet een gokje te nemen op dit moment... terwijl het maar om een [gay] bedragje gaat...
Is het aan jou om te bepalen over 50 euro wel of geen gay-bedrag is? Er zijn mensen genoeg die elke maand de eindjes aan elkaar moeten knopen en een moord zouden doen voor 50 euro extra bestedingsruimte.
Dikgedrukt mijn toevoegingen.