26-02-2010, 02:56 PM
Peter Wrote:Het is toch logisch dat ik me op de huidige omstandigheden baseer? Moet ik dan als er aan me wordt gevraagd wie er kampioen wordt eerst gaan gokken dat Suarez morgen een been breekt, Afellay zn enkelbanden scheurt en vervolgens posten dat Twente kampioen wordt? Je kunt niets anders doen dan je verwachting uitspreken op basis van de huidige omstandigheden. En als er geen alternatief is hoef je niet steeds te gaan vermelden dat het op basis van de huidige omstandigheden is.
Echt je reinste onzin dat ik iets kloppend moet maken, maar als je niet snapt dat ik me automatisch slechts op de huidige omstandigheden kan baseren bij een voorspelling begrijp ik wel dat je denkt dat ik het zo probeer recht te fietsen.
op baiss van de huidige situatie heb je gezegd dat je psvee niet meer ziet verliezen. je hebt geen enkel voorbehoud gemaakt. dat is een van de redenen dat je uitgedaagd wordt, druiloor.
en als je direct had geschreven 'als alles zo blijft en er zijn geen blessures en weet ik veel wat voorbehouden je allemaal nog wilt maken' had iedereen je meteen uit kunnen lachen omdat dat echt wijvenvoorspellingen zijn.
maar hou vooral vol.