02-03-2010, 11:39 AM
Box Brother Wrote:Van Dop suggereerde om helemaal geen supporters meer naar Ajax mee te nemen (en andersom). Zou al de 2e wedstrijd zijn na Ajax/Feijenoord...
We gaan dus echt naar het moment dat zometeen geen enkele club meer supporters mag meenemen naar een uitwedstrijd...
Ik vrees dat dit ooit ook nog gaat gebeuren ook. Zou enorm triest zijn als de uitsupporters moeten boeten voor enkele sociaal gefrustreerde idioten. Des te triester dat Hugo Borst de gedachtegang om uitsupporters uit te bannen voed. Veel 'simpele' mensen die SV keken zullen het meteen eens zijn omdat zij enkel vooroordelen hebben.
Anyway, het probleem zal op die manier ook niet worden opgelost. Velen (waaronder ik) zullen naar een manier op zoek gaan om dan in het thuisvak de wedstrijd te kijken, vermoedelijk worden de problemen dan alleen maar groter. Nu zal ik mij wel als gast kunnen gedragen, maar genoeg mensen die dat niet kunnen.
waf Wrote:toch leuk om te zien dat er nog iets dwars zit bij je. ontzettende frustie, nou komop he, blijf het proberen.
Zijn 'huuracles' grappen zijn over datum dus die kan hij niet meer gebruiken. Ach ergens snap ik de frustratie wel; het budget van een reus en toch een middenmoot kneus.