02-03-2010, 02:16 PM
Lamme Lennie Wrote:Ik denk dat iedere supporter wel weet naar welke wedstrijd hij veilig tussen het uitpubliek kan zitten (als je je normaal gedraagd).
En ik weet nu nog steeds niet wie mij met een paling sloeg bij Volendam-Heerenveen! :-k
Geen uitsupporters lijkt de beste oplossing. Maar kun je daarmee voorkomen dat er niks meer gebeurd? Bij wedstrijden als PSV-Utrecht (ik noem maar een willekeurige wedstrijd) gaan de Utrechters 'gewoon' naar Eindhoven....en dat kan niemand ze verbieden.
Als in datzelfde weekend ook NEC-NAC wordt gespeeld, waar geen NAC'ers heen mogen, heb je de kans dat de NAC ook even bezoekje brengen aan Eindhoven...want in de situatie in Eindhoven kan weleens interessanter zijn dan in Nijmegen, etc.etc.
Je verplaatst de problemen van het stadion naar de stadscentra. En om daar calamiteiten te voorkomen, zal er toch politie op de been moeten zijn.
Maar momenteel is het wel het einde zoek: Burgemeester van Waalwijk wil alleen Heerenveensupporters ontvangen met een buscombi....als 1 wedstrijd geen risicowedstrijd is, is het dit duel wel. Straks moeten alle bezoekers naar Piet Klerckx ook nog met een buscombi. Of als je naar de Efteling wil. :roll:
Oh, my god, we bought Kenny!