08-03-2010, 10:33 AM
Exacto mundo! PSV speelt jarenlang een voetbal wat dramatisch is voor nederlandse begrippen en waarmee ze regelmatig winnen met 1-0. Dit seizoen is dat minder het geval, toegegeven, door de invloed van Rutten. Echter, PSV blijft geen ploeg dat met showvoetbal een team van de mat speelt. Het speelde drama, mekkerde over allerlei situaties (zogenaamde strafschop Toivonen, zogenaamd een tik tegen Marcellis) maar bracht zelf niks aan overwicht mee dat een kampioen hoort te brengen. Ongeinspireerde bende die vooral een handvol kansen verneukt en zelf een doelpunt weggeeft. Dan word je geen kampioen...
Zelfs de website van PSV doet er aan mee zag ik:
Overigens frappant dat Peter PSV ongeslagen kampioen zag worden maar het beeld van de match tegen NAC wel precies zo vondt als dat hij vooraf gedacht had. Peter heeft dus gewoon altijd gelijk! :a:
Zelfs de website van PSV doet er aan mee zag ik:
Quote:Bij een van de schaarse NAC-aanvallen tikte Schilder de sterk ingevallen Marcellis aan, waardoor deze ongelukkig struikelde, en kreeg de speler van NAC de ruimte om 2-1 te maken.
Overigens frappant dat Peter PSV ongeslagen kampioen zag worden maar het beeld van de match tegen NAC wel precies zo vondt als dat hij vooraf gedacht had. Peter heeft dus gewoon altijd gelijk! :a:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)