10-03-2010, 12:17 PM
Wist ik ook al niet... En zijn Ajax gevoel kan hij uitschakelen als hij Ajax-PSV fluit?? Dat supporter gevoel is natuurlijk niet ineens weggegaan toen hij scheidsrechter is geworden. Stel dat ie het kan (kan niet zie boven) en hij maakt onverhoopt een foutieve beslissing in het voordeel van Ajax (tuurlijk doet ie dat dan wel expres :razz dan heb je natuurlijk dubbel de rapen gaar. Geen echte rapen natuurlijk, nee....
Is imo gewoon belachelijk dat de KNVB hem zulke wedstrijden geeft.
Dat Braamhaar verhaal blijf ik ook raar vinden. Ik ken Rutten niet persoonlijk, maar lijkt me best wel een zacht ei en ik zie hem niet snel liegen. Ik geloof hem dan ook als hij zegt dat die grens al die Twente onzin gezegd heeft. Mss niet direct tegen Rutten, maar denk niet dat Rutten hier ijlt.
Is imo gewoon belachelijk dat de KNVB hem zulke wedstrijden geeft.
Dat Braamhaar verhaal blijf ik ook raar vinden. Ik ken Rutten niet persoonlijk, maar lijkt me best wel een zacht ei en ik zie hem niet snel liegen. Ik geloof hem dan ook als hij zegt dat die grens al die Twente onzin gezegd heeft. Mss niet direct tegen Rutten, maar denk niet dat Rutten hier ijlt.
We can't, can not get, we can not get enough!!