12-03-2010, 05:02 PM
gittermaster Wrote:Peter Wrote:gittermaster Wrote:het kan natuurlijk ook een nadeel zijn als hij daadwerkelijk seizoenskaarthouder van Ajax is geweest.
Overigens is Bossen een behoorlijke feyenoord supporter, dat pakt voor feyenoord ook niet altijd evengoed uit.
Peter, staat onze weddensschap nou of niet?
50 euri voor mij als Ajax wint, 50 euri voor jou als PSV wint
Hoho, 50 euri voor mij als PSV niet verliest he. Dus een gelijkspelletje is ook raak voor mij. Anders kan ik beter naar de bookies met mijn 50 euro.
En idd wat Boca zegt.. morgenmiddag traint PSV zelfs nog.. en god weet wat daar nog gebeurd (zie Holla).
wat is dat nou voor beredenering. PSV gaat toch niet verliezen volgens jou, dan kost je dat geen geld.
Ik vind t prima om 50 euro aan jou te geven bij een gelijkspel en een overwinning van PSV, maar dan krijg ik 100 euro van jou als Ajax wint, anders kan ik beter naar de bookies.
Wat is dat nou weer voor teruggekrabbel? Ik zei PSV dat niet ging verliezen (dus gelijkspelen of winnen) en jij wilde 50 euro wedden dat Ajax wel degelijk ging winnen. Ik verwacht een gelijkspel (zie TTT) en ga dus geen 50 euro op een PSV-zege zetten.