13-03-2010, 02:26 PM
wedtechnisch gezien zou ik dan meer dan 2:1 moeten krijgen, als Peter beide resultaten krijgt toegewezen.
Andersom (bij een uitwedstrijd) had ik genoegen genomen met het voorstel en hier doelde ik in eerste instantie ook op.
Maar anyways, Peter, ik vind het prima hoor.
2 en 3 voor jou en een 1 voor mij, ben benieuwd of je volgend seizoen bij een thuiswedstrijd van PSV in een vergelijkbare situatie, zonder een geschorste doedelzak, geblesseerde isaakson en zieke Pieters dezelfde weddenschap aangaat alleen dan andersom.
Resume; 2 en 3 voor Peter, 1 voor gitter, inleg 50 euro. Staat ie?
@ Harry: Dan wed ik dat PSV geen kampioen wordt. Wil je die met me aangaan voor 50 euro?
Aanbod verloopt na aanvang van de wedstrijd morgen.
O ja, ik wil ook wel wedden dat ADO GEEN 16e wordt; 50 eutjes, iemand?
(dat zijn best leuke weddenschappen)
Andersom (bij een uitwedstrijd) had ik genoegen genomen met het voorstel en hier doelde ik in eerste instantie ook op.
Maar anyways, Peter, ik vind het prima hoor.
2 en 3 voor jou en een 1 voor mij, ben benieuwd of je volgend seizoen bij een thuiswedstrijd van PSV in een vergelijkbare situatie, zonder een geschorste doedelzak, geblesseerde isaakson en zieke Pieters dezelfde weddenschap aangaat alleen dan andersom.
Resume; 2 en 3 voor Peter, 1 voor gitter, inleg 50 euro. Staat ie?
@ Harry: Dan wed ik dat PSV geen kampioen wordt. Wil je die met me aangaan voor 50 euro?
Aanbod verloopt na aanvang van de wedstrijd morgen.
O ja, ik wil ook wel wedden dat ADO GEEN 16e wordt; 50 eutjes, iemand?
(dat zijn best leuke weddenschappen)
The great old Ludwig von...