14-03-2010, 10:18 PM
Lamme Lennie Wrote:"90 minuten alleen lange ballen spelen, de lamme tegen de blinde, triest niveau, slecht spel van Ajax", maar ach, wat maakt het uit als je 4-1 wint :
Dat ik dit nog eens uit de mond van een Amsterdammer mag horen. Volgens jullie moest het toch met mooi combinatievoetbal gebeuren en was die Eindhovense zakelijkheid maar niks? Mooi om te zien dat de honger in Amsterdam zo groot is dat het lange halen snel thuis voetbal wordt geaccepteerd. :p
Lamme Lennie Wrote:Afellay staat echt al 3 jaar stil. Die jongen gaat het gewoon niet halen. Komt te kort als aanvoerder, komt te kort in het NL-elftal en gaat het niet redden bij een topclub.
Volledige beaam. Ik hoop dat Afellay dit zelf ook inziet en lekker zn hele carriere bij PSV blijft ballen. Prima speler voor in Nederland. Bij een Europese topclub zie ik hem nooit van de bank komen, maar als hij volgende zomer transfervrij is kan hij wel uit alle toppers kiezen denk ik en gaat hij dus lekker cashen. Ideale man om achter de hand te hebben bij blessures en schorsingen.