18-03-2010, 12:38 PM
mindlight Wrote:Tja, omdat hij tot nu toe geen ranking had om binnen te komen, maakte ie daar gebruik van. En zoals ik al zei, hij heeft die WCs ook wel verdiend door het goed te doen in futures eind vorig jaar en het nu de afgelopen weken goed te doen.Ad Wim Wrote:Ho ho, ondanks dat ie nu WCs krijgt en ze hem eindelijk erkennen als het grootste Amerikaanse talent, heeft ie toch wel erg veel zelf gedaan. Iig veel meer dan Tomic. En hij maakt de WCs ook keer op keer waar, behalve in Sunrise.
Nou, ook daar heb ik twijfels. Leuk dat hij een WC voor de Dallas challenger krijgt en daar de 1e ronde wint, maar als je er vervolgens simpel in 2 afgaat tegen Yani vind ik dat geen optimaal gebruik van de WC. Zelfde in de Noumea challenger, waar hij ook al een WC voor kreeg, en in de tweede ronde van Guez verloor.
Dat hij dit jaar pas 2 toernooien zonder WC speelde zegt ook wel wat natuurlijk.
Eind vorig jaar kreeg ie nergens WC voor, dat heeft ie dus wel gewoon verdiend. Tomic krijgt zonder blikken of blozen WCs in Australië.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello