21-03-2010, 03:36 PM
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Waar is buurs eigenlijk? :lol:centre court Wrote:Mooi moment om Buurs flink klop te geven de komende weken!
:eten:
Nu al meer dan 700 punten, dat wordt 1000+ op gasten die Roddick, Soderling of Ljubo in de finale krijgen. Hij haalt 413 punten op een 1000 toernooi.
Voorlopig even geen last in de top van Dennis Buurs.
Het mooiste is nog dat ie nu de deadline de schuld geeft, terwijl ie zelf ooit eens heeft gezegd dat het vervroegen van de deadline wel gunstig voor hem zou zijn, omdat ie dan een voordeel zou hebben op iedereen
Ad, Ad, Ad....ik heb in 5 minuten mijn team moeten maken.
Ik had graag een uurtje meer gehad en dat heb ik paar dagen voor de loting al aangegeven.
Dan had ik sowieso geen Djoko gehad en dan natuurlijk wel Roddick.....
Maar goed, ik neem mijn verlies deze week.
Jij vond Djoko wel een goede keuze en je had spijt van Roddick....je zit er dus opnieuw naast.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.