21-03-2010, 03:45 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:En nogmaals wil ik vragen of de deadline op 23.55 uur gezet kan worden.Begrip is er vast wel, maar de deadline wordt niet verzet, neem ik aan. Je hebt dinsdag de hele dag om je team te maken.
Ik ben de afgelopen dagen niet op het forum geweest, omdat mijn tante erg plotseling op veel te jonge leeftijd is overleden.
Woensdag is de begrafenis en dinsdagavond zullen we met de familie bij elkaar zijn.
Ik weet dus niet of ik om 21 of 22 uur thuis ben.
Ik hoop dat er nu wel enige begrip is....
Dinsdag moet ik gewoon de hele dag werken.
Ik ben alleen woensdag de hele dag vrij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.