23-03-2010, 11:10 AM
Gerben Zonderland Wrote:Dat Ajax bij ADO verliest lijkt me hoogst onwaarschijnlijk. Dat Twente verliest bij AZ zou best nog eens kunnen.
Dat PSV vanaf nu alle wedstrijden wint is nog onwaarschijnlijker.
waf Wrote:joh, de bal is rond je weet nooit hoedieken rollen. je gaat toch niet opgeven nu? kom op man.
zwarte cijfers is prima, en als je de resultaten zwart noemt als je tot het eind meedoet om het kampioenschap en europees prima presteert en de beker verliest doordat het grote feyenoord op bezoek komt, dan is er echt een steekje los bij je.
jij weet echt niet meer wat het is om zwarte resultaten te hebben.
Er is niemand die 'opgeeft', ik verwacht gewoon niet dat PSV nog een rol gaat spelen in de strijd tussen Twente en Ajax.
Natuurlijk waren de resultaten de eerste seizoenshelft meer dan uitstekend. Het is dan ook frustrerend dat een basisspeler verkocht wordt en een spits verloren zonder daar vervanging voor aan te trekken; hierdoor wordt het probleem dat in de eerste seizoenshelft al bestond (kansen afmaken) verergert door het probleem dat weinig kansen gecreeert worden.
De tweede seizoenshelft wordt gekenmerkt door redelijk spel maar gebrek aan kwaliteit in de voorste linie.
Ik ben van mening dat Rutten deze ploeg kampioen had kunnen maken met een selectie die tijdens de maanden januari/februari niet was verzwakt door het verlies van twee belangrijke aanvallers.
OK, zwarte resultaten zijn onbekend in Eindhoven sinds het jaar van Robson/Van der Doelen/Fuchs (was het 1999?); laat ik het nuanceren tot een grijs resultaat; een resultaat vergrijst door een fantastisch management.