24-03-2010, 12:04 AM
centre court Wrote:Tsja dit is een klote situatie zo. Ik haast me van het trainen naar huis, niet eens bier gehad in de kantine, gooi sleutels/portomonnee/mobiel op de bank en kijk snel nog ff naar m'n team. Allemaal gelukt, lees ik nu pas Adjes sms of ik ff naar z'n q's kan kijken. Dat vind ik lullig voor hem. Zeker als hij ook nog andere heeft gesmst. Sorry Ad, normaal heb ik m'n mob 24/7 in m'n broekzak zitten.Het is oke hoor, niks aan te doen. En nogmaals, van mij hoeft het niet aangepast te worden, maar ik vind het onzin dat mijn situatie anders zou zijn dan die van Arco.
En voor Arco... volgens mij hebben we hier begin dit seizoen voor afgesproken dat we na deadline niets meer aanpassen. Ik kan me vorig jaar bij mezelf nog zo iets herinneren. Toen had ik hetzelfde. Begin vh jaar hebben we 1x iemand het voordeel van de twijfel gegeven en daarna is de afspraak gemaakt dat we niet meer aanpassen. Jammer voor nu maar het zal je niet veel punten kosten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello