15-09-2010, 02:41 PM
Box Brother Wrote:Peter Wrote:Ronnie D. Wrote:Nette wedstrijd, geen moment het idee gehad dat Twente weggespeeld ging worden =D> =D> =D>
Twente was zeker goed. Maar ik heb juist geen moment het idee gehad van Inter er vol voor ging. Als die deze pot hadden moeten winnen weet ik haast zeker dat het niet in 2-2 was geeindigd. Inter kwam op het juiste moment.. die vinden beginnen met een puntje uit prima. Thuis 3x winnen nu en ze zijn alweer door.
Onzin, Inter zit in een groep met Werder en Tottenham. Die willen eerste worden in deze poule en liever zo vroeg mogelijk nu ze nog niet vol in de competitie zitten. Inter moet gewoon 6 punten halen tegen Twente die toch als nr. 4 in deze poule wordt geschat. Aan de frustratie van Eto'o en die knakker die een kopstoot uitdeelt zie je dat er toch genoeg irritatie was.
ben ik met je eens. en ik vind inter ook geen ploeg die het wel even doet door even aan te zetten. ze hebben moeite zat om het spel te maken. ze baalden gewoon gisteren, ze kregen de pot niet onder controle. maar ik vond dat ze makkelijker overend bleven dan twente, maar dat is ook niet gek.