17-09-2010, 12:05 PM
Mac Wrote:Ik leg de schuld bij niemand. Ik zeg alleen dat ik het jammer vind.
je zegt dat je het jammer vind dat ik een toon niet goed oppak. daarmee zeg je dat ik iets verkeerd doe. anders had je moeten zeggen dat je het jammer vindt dat je niet duidelijk hebt gemaakt wat de toon van je bericht was.
dat is nu juist de reden dat ik zeg dat het je had gesierd als je gewoon de hand in eigen boezem had gestoken. sorry, ik begrijp dat je het verkeerd interpreteerd, want ik ben vergeten er een smiley bij te zetten.
je zegt dus niet alleen dat je het jammer vindt.
Quote:Volgens mij heb ik trouwens al meerdere keren gezegd dat ik het jammer vind dat suarez dit soort dingen nog doet. Zeker omdat hij het gewoon niet nodig heeft.
dat wil ik best gelovern, maar ik kan het me niet herinneren.
Quote:Heb je me trouwens ooit zien zeggen dat ik zijn gedrag goedkeur?
nee. dan zou het nog erger zijn.
Quote:Waarom neem je dat gelijk aan dan? Omdat ik er nooit afkeurend over spreek?
ik zeg niet en ik neem niet aan dat je het goedkeurt, ik zeg dat -voor zover ik me kan herinneren- je het niet afkeurt. en ik zou dit afkeuren.
maar vergelijk het maar met die actie van sneuarez en de zeeuw vorig jaar na het doelpunt in de kuip. ze gaan het publiek uitdag (waar fer ooit een gele kaart voor kreeg) . vervolgens worden ze de tiefes gescholden en dan spreekt iedereen op tv er schande van dat ze de tiefes worden gescholden. schelden mag niet. maar uitdagen mag ook niet. niemand die het expliciet afkeurt en alleen jack van gelder die het impliciet goedkeurt (tsja, 'moet kunnen zo'n reactie naar het publiek').
door het allemaal maar in het midden te houden word je iig vaag, onduidelijk. ik moet maar aannemen dat iedereen dat gedrag afkeurt. maar niemand zegt het. dus ik kan net zo goed aannemen dat iedereen het wel ok vindt. ik zorg niet voor de onduidelijkheid. ik zeg waarom ik iets aanneem en waarom niet er altijd bij.