20-09-2010, 04:14 PM
Bumme Wrote:Totaal verkeerde vergelijking; Heracles en NEC zijn niet aan het vechten tegen een onoverkomelijk kas-tekort en heel tevreden met de plek die ze nu innemen. Heb groot respect voor beide clubs. Feyenoord is op sterven na dood, mij lijkt het dan het beste om de boel maar op te doeken en opnieuw te beginnen.
Dit is dweilen met de kraan open en doet mij zelfs pijn om te moeten aanschouwen.
Je verhaal over de A1 zullen we dit seizoen nog wel vaak horen maar is een non-argument. Jullie hebben niet beter en dan moet je dus niet zeuren.
Sterkte!
ik zeur er niet over en het is ook geen argument. feit is dat we een team hebben met vnl jonge spelers. ik gebruik dat in geen enkele redenering als argument, behalve bij de conclusie dat ik vind dat ze het niet onaardig hebben gedaan.
als ik je goed begrijp (zeg vooral als je het anders bedoelt) kun je wel begrijpen dat mensen heracles of nec steunen, omdat die clubs tevreden zijn met een tiende plaats en omdat feyenoorders niet tevreden zijn met een tiende plaats kun je die club maar beter opdoeken.
maar met dat soort redeneringen lul je er niet uit. de plaats waarop feyenoord staat is voor mij volslagen irrelevant. dat nu is net iets wat jij naar mijn stellige overtuiging niet kunt begrijpen. nu kon ik toevallig gisteren niet, maar ajakkessieden zeggen dan: je kunt net zo goed niet gaan, want je verliest toch. en jullie hebben geen geld. en jullie halen toch geen europees voetbal. net of dat een criterium is? ja, voor ajakkessieden in veel zo niet de meeste gevallen wel, die gaan alleen maar als het leuk is en als er successen te verwachten zijn. maar dat zeg ik, dat is nu net het verschil tussen een gloryhunter en een supporter.