20-09-2010, 09:54 PM
Tripplexxx Wrote:Ik snap je verhaal helemaal Waf, maar zit er dan wel toekomst in Feyenoord? Hoeveel schuld is er precies bijvoorbeeld en hoe lang gaat het duren voordat dit gesaneerd is en er weer mogelijkheden zijn om iets op te bouwen en te investeren? Het is momenteel wel erg pover wat Feyenoord laat zien en hoe lang pikt het publiek dit nog. Er is nu soort van berusting zo lijkt het, maar blijve ze komen kijken naar belabberd slecht voetbal en geld en tijd daaraan spenderen? Ik snap wel dat in jouw oogpunt echte supporters blijven komen en als ze wegblijven dat het geen echte supporters zijn. Ik ken een aantal gasten die gewoon niet meer gaan. Vonden het voorheen heerlijk om een hele zondag ervoor uit te trekken, maar kiezen nu voor Eredivisie Live en Studio Sport.
nou ja, belabberd slecht voetbal, je kunt ook overdrijven.
de schuld schijnt 40 mio te zijn. ik weet mijn god niet hoe ze dat op willen lossen. er schijnt een plan te zijn, maar ik vind het een boel geld. maar ik kan er zelf weinig aan doen. feyenoord is niet de enige. ik hoor net dat het door bumme genoemde nec ook weer een beroep doet op de gemeente omdat het kommer en kwel is. en dat moet je feyenoord meegeven, nog nooit is steun gevraagd aan de gemeente.
ik zelf ga minder doordat mensen met wie ik ging en ga allemaal naar het buitenland vertrekken. mijn zoontjes kunnen nu nog mee op de scc die over is, maar volgend jaar ga ik niet alleen. de hele zaterdag staat ook al in het teken van voetbal. maar de reden is dus niet het mindere presteren. in de jaren 80 ging ik ook. toen was het ook echt erg qua niveau, sterker nog, erger dan nu. en voor wie het mindere presteren wel een reden is (dus niet dat het teveel kost of dat je niet meer de tijd hebt om er en hele dag aan te besteden), dan mag je dus wat mij betreft lekker wegblijven. val je gewoon onder de gloryhunters.