25-10-2010, 09:39 AM
Ben het hier eens met Waf; 10-0 is zeer, zeer, zeer, zeer beschamend (we hebben onze enige Feyenoord supporter in het bedrijf uiteraard wel even toegezongen vanochtend) maar dit is in mijn ogen ook niet direct toe te schrijven aan Been. Ondanks dat hij natuurlijk eindverantwoordelijk is voor het resultaat zouden een aantal spelers echt een pak slaag moeten hebben en per direct naar de tribune verwezen moeten worden :oops: :oops: :oops:
Wat een wanprestatie. Het leek af en toe wel alsof er hier op het pleintje gebald werd zulke schandalige fouten werden er gemaakt. Balverlies lijden en dan de counterende spitsen gewoon vol ruimte geven #-o
Ik zeg voor straf de selectie op de tribune en de beloften opstellen de komende wedstrijd. En salaris inhouden uiteraard...
Wat een wanprestatie. Het leek af en toe wel alsof er hier op het pleintje gebald werd zulke schandalige fouten werden er gemaakt. Balverlies lijden en dan de counterende spitsen gewoon vol ruimte geven #-o
Ik zeg voor straf de selectie op de tribune en de beloften opstellen de komende wedstrijd. En salaris inhouden uiteraard...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)