06-01-2011, 06:07 PM
centre court Wrote:Milan-Ajax was volgens mij voor de neutrale toeschouwer een stuk leuker dan Twente-Inter. Althans als ik de media moet geloven, en die branden maar wat graag de topclubs af.Ad Wim Wrote:Kan me niks schelen wat Zlatan (waarom was hij dan zo gefrustreerd?) en Sneijder (wat heeft die ermee te maken?) erover zeggen. Lekker makkelijk om te zeggen dat Milan z'n best niet deed. Ten eerste weet ik niet of het zo is, dat je thuis met de pet ernaar gooit, ten tweede zijn ze geen moment in hun spel gekomen door het spel van Ajax.
Inter deed ook z'n best niet tegen Twente in de eerste wedstrijd, maar die won Twente thuis niet. Zelfde geldt voor Tottenham. En toch was iedereen zo lyrisch. Zo typisch weer...
In meerdere opzichten was dat een memorabele wedstrijd voor elke Ajax-liefhebber.
Omdat Inter deed wat AC Milan bij Ajax deed, dik tevreden zijn met een punt. Daarbij moest Inter er imo nog wel voor knokken, Milan bleef destijds erg makkelijk op de been. En misschien was iedereen lyrisch over Twente omdat bijna allemaal schitterende wedstrijden waren? Die van Ajax waren eigenlijk meestal niet om aan te zien, zeker vanuit Ajax oogpunt. Ik heb me tijdens de wedstrijden met Real namelijk prima vermaakt met het vertoonde spel van Real.
En of het voor de Ajax-liefhebber een memorabele wedstrijd was weet ik niet. Ze voetbalden aardig, mocht ook wel weer eens na een maand of 3. Verder sprak de tegenstander wel aan qua naam en uitstraling, maar als je vervolgens een overwinning op een elftal dat een wedstrijd wegtankt memorabel noemt zie ik het voor Ajax ook duister in de komende jaren. Maar ook daarin ben ik niet de enige.
En hoe het ook zij, het is gewoon een heel goed resultaat, zeker gezien de omstandigheden. Wat anderen daarover zeggen, zegt helemaal niets, aangezien de mening over Ajax altijd negatief is.
Voor de rest slaan je opmerkingen nergens op of verwijs ik naar de post hierboven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello