13-02-2011, 11:26 AM
Ad Wim Wrote:Mac Wrote:Ik heb wederom een aanpassing gemaakt in de inlogcookies. Nu blijven ze geldig totdat je je browser volledig afsluit. Je kan dus wel naar een andere pagina gaan en weer terug maar als je je browser afsluit en weer opstart ben je uitgelogd.Bij mij werkt dit niet helemaal. Ik blijf wel ingelogd, maar als ik dan op een link klik, bijv 'stand', krijg ik een scherm te zien met 'inlogcookies zijn verlopen', maar logt ie vervolgens niet uit. Echter, ik blijf dus telkens dat scherm zien en niet wat ik wil zien. Ik moet echt handmatig uit- en weer inloggen.
Let me know if there are any problems.
dat heb ik ook.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.