24-06-2011, 03:24 PM
Haggie Wrote:Als je met termen als dom gezwets komt, heb ik al helemaal geen zin meer om in discussie te gaan. We zien het over 1,5 week wel.Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Ga jij je er anders even inhoudelijk mee bemoeien. Hoe lang heb je dat al niet gedaan?Ad Wim Wrote:Vrijwel alle bookies zagen Nadal en Federer veruit als grootste favorieten, de een Nadal de ander Federer als nummer 1, en ook alle experts pikken of Federer of Nadal, maar CC ziet Nadal als 3e favoriet. Tja...
Typisch gevalletje, je eigen keuzes recht lullen.
Dat doe jij de laatste tijd het meest van allemaal.
Op basis van de resultaten,vorm en het vertoonde spel van de laatste weken staat Nadal op sowieso 2 vd 3 punten achter op Federer en Djokovic.
Typisch gevalletje van je keuze voor Nadal rechtpraten.
En sowieso klopt er niks van wat je zegt. Ik lul nl niks recht, ik staaf op basis van feiten en hoe bookies erover denken dat Nadal hier topfavoriet is.
En mede daarop heb ik mijn keuze gemaakt.
En Nadal qua resultaten en vorm en vertoonde spel achter op Djokovic en Federer de laatste weken? Terwijl ie net RG heeft gewonnen?
Ik vond dit een mooi moment om even erin te stappen, na dit domme gezwets van je. De bookies en jij baseren alles op de resultaten die in het verleden behaald zijn. Ik snap dat jij je keuze hierop gebasseerd, zo probeer je je altijd uit de discussies te praten om op dit punt terug te komen. En idd, Nadal is qua resultaten, vorm en vertoonde spel slechter dan Federer en Djokovic zelfs met een gewonnen RG. Het spel van Nadal zag er namelijk niet uit, was akelig moeizaam vrijwel alle potten. Federer en Djoko overtuigen. Djoko het hele jaar al, Federer de laatste weken. Ook hier op Wimbledon heeft Nadal nog maar weinig laten zien. Hij zal eraf gaan tegen Potro. Dan moet je ook zo'n grote kerel zijn om ons gelijk te geven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello