15-08-2011, 01:41 PM
Ik kan er ook wel inkomen, maar dat was dus puur op zeker gaan vorige week, en enigszins laf, omdat jullie het gewoon niet aan durfden om zo'n dure speler te nemen. Ondanks dat ie dus dik favoriet was. En nu nemen jullie hem opeens wel, terwijl ik hem nu onzekerder vind dan vorige week. Maar dat is dus typisch aan FTM-managers. En zeker CC. Ik kan me zo veel voorbeelden herinneren dat hij de 1e week de winnaar niet had, die de 2e week nam, en dan ging schelden als die er vroeg uit lag.
Het is gewoon heel lastig om echt 2 weken/toernooien achter elkaar te presteren. Kijk maar eens hoe veel mensen Canada en Cincy achter elkaar hebben gewonnen...
Djoko kan het zeker, maar naarmate het jaar vordert, wordt het natuurlijk steeds lastiger. Zeker met het laatste GS voor de deur.
Het is gewoon heel lastig om echt 2 weken/toernooien achter elkaar te presteren. Kijk maar eens hoe veel mensen Canada en Cincy achter elkaar hebben gewonnen...
Djoko kan het zeker, maar naarmate het jaar vordert, wordt het natuurlijk steeds lastiger. Zeker met het laatste GS voor de deur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello