27-09-2011, 10:51 AM
Ad Wim Wrote:Maar Istomin is wel on fire. Heeft zaterdag al finale gespeeld en van Oezbekistan naar het Midden-Oosten is niet al te ver. En hij hoeft morgen pas te spelen.
Tursunov is nog niet echt in vorm, maar wel een man voor deze banen.
Troicki is helemaal uit vorm. Laatste 3 partijen verloren van drollen, waaronder van Fognini en Falla op HC, en is nu veel te duur voor zijn huidige kwaliteiten.
Ik ben het met je eens dat Troicki aardig duur is voor zijn vorm, maar samen met Tipsa en wellicht Baghdatis/Melzer lijkt hij mij wel favoriet voor de titel.
Ik zie geen andere gegadigden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.