14-10-2011, 12:58 PM
Ad Wim Wrote:Ferrero heeft meer kans om rendabel te zijn dan Roddick en Fish, maar minder kans op een uitschieter naar boven. Normaalgesproken zou in ieder geval Ferrer het eindstation van Ferrero zijn, maar Roddick had een reële kans op de halve finale en Fish een kansje op de finale.andre Wrote:Ferrero vond ik ook niet echt een must-pick, maar toch vind ik dat je voor dat geld iemand met zulke kwaliteit moet nemen. Zelfde als bij Nalbandian eigenlijk.Ad Wim Wrote:Wat een pot van Ferrero zeg. Goed dat ie weer helemaal terug is.Harrison was een must-pick, maar op het laatste moment voor Nalbandian gegaan. Ik zie niet wat voor geluk ik heb met Harrison. Hij had natuurlijk kunnen winnen, maar hij had ook kunnen verliezen van Troicki in de 1e ronde.
Dure misser van andre, en dan heeft ie met Harrison nog geluk.
Ferrero was een mogelijkheid, maar ik weet niet wie ik zou moeten laten vallen voor hem. De partij tegen Youzhny (en ook de evt. partij tegen Verdasco) vond ik echt 50:50.
Neem dan een onzeker iemand als Roddick of Fish niet, zou ik dan zeggen.
Acheraf gezien had Ferrero verder kunnen komen, maar voor Roddick was zelfs toernooiwinst niet onmogelijk.
Ik ben dus tevreden over de samenstelling van mijn team, wat ik vorige week door het missen van Berdych bepaald niet kon zeggen.