FTM Forum

Full Version: TMS Shanghai
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ik zie dat de deadline voor Shanghai op zondagavond staat, i.p.v. de gewoonlijke TMS-tijd maandag om 10:00. Dat klopt neem ik aan, en is in verband met de starttijd van het toernooi?
Ik denk dat ze daar al om 6 uur Nederlandse tijd oid beginnen...
Dan heb ik een probleempje...
klopt shanghai is een van de weinige TMS'en die afwijkt qua sluitingstijd vanwege de starttijd van het toernooi
Het probleem is verholpen, ik ben een weekend weg maar het verblijf beschikt over een internet verbinding. Hopelijk werkt dat naar behoren.
ATP spel en Zweeler staan al open. Ik hoop FTM ook vandaag
Nadal [1] - BYE
Garcia-Lopez v Devvarman
Gulbis v Nalbandian
Fognini v F. Mayer [15]
Tipsarevic [9] v F. Lopez
Bogomolov v Granollers
Zhang v Stepanek
Berdych [6] - BYE

Ferrer [3] - BYE
Raonic v Llodra
Youzhny v Ferrero
Li v Verdasco [16]
Roddick [10] v QUALIFIER
QUALIFIER v Dimitrov
QUALIFIER v Robredo
Almagro [7] - BYE

Fish [5] - BYE
Anderson v Tomic
QUALIFIER v Cilic
Kubot v Dologopolov [12]
Melzer [14] v Ljubicic
Dodig v Giraldo
Haase v Nishikori
Tsonga [4] - BYE

Simon [8] - BYE
Kukushkin v Montanes
Andujar v QUALIFIER
QUALIFIER v Troicki [11]
Wawrinka [13] v Monaco
Gong v QUALIFIER
Bellucci v Tursunov
Murray [2] - BYE

Toch geen Djokovic, zoals verwacht. Lastige draw op het eerste gezicht.
Jongens de database is geopend.

Nog eenmaal voor de zekerheid:
De database sluit zondag om 22 uur!!!!
Denk wel een interessant FTM-schema. Murray wel of niet?
Schema FTM klopt niet. Almagro staat er 2x in. Op de 1e Almagro moet Berdych staan !!
dank je Mitch, is hersteld
Het kan een interessante week worden. Weliswaar geen Djoko en Fed, maar wat te doen met Nadal en vooral Murray? Kan Murray het nog een week? Hij is toch een notoire afhaker en tegen Baghdatis ging het al niet echt soepel. Zelfde geldt voor Tsonga en Berdych. Nadal heeft een redelijk tikje gekregen en is duur, maar toch iets minder gespeeld.
Murray wint ook nog het dubbelspel, vier extra wedstrijden gespeeld dus.
Toch denk ik niet dat er deze week veel verschillen gaan zijn. Het ligt allemaal net iets te veel voor de hand.
Ferrero, Lu en Harrison vs. Roddick. Geen schokkende week tussen mij en andre.
Andre precies met de top 10 gekozen, ik met 1-9 en 11, 12 en 13. Lang leve het veilige managen, goed gepuzzeld weer andre!
Weinig verschillen idd. Hopen dat Berdych z'n zege gaat vieren vanavond, die mag eruit. Verder kunnen er weinig pijn doen.
Berdych is een gokje idd, hopelijk blijft hij nog even in zn flow.
Jammer dit inderdaad. Had eigenlijk gehoopt dat Tampie Fish zou missen, want Tsonga is net iets meer favoriet in dat kwart. Maar met Murray weet je het nooit, dus Fish zou ook zomaar de finale kunnen halen.
Saai weekje. Alleen Berdych en Roddick kunnen me pijn doen. Tipsa als supertroef om een medaille te kunnen halen.
Verbazingwekkend veel Murray in de top, ik moet het nog maar zien.
Ik ben maar weer eens op de goktour gegaan.

Hup Raonic, Verdasco, Giraldo, Simon en Wawrinka!
Dat klinkt vrij hopeloos.
Het kan hem ook niks meer schelen.
Wat dacht je ervan om Nadal en Almagro te nemen. De ultieme laatste push om er nog iets van te maken. Als ik alle must picks neem kom ik ook geen stap verder. Forza het niet laf managen! Uiteindelijk zal dit waarschijnlijk de laatste week van importantie voor mij zijn :eten:
Gaat lekker joh, Dimitrov, lul.
Stille Wrote:Wat dacht je ervan om Nadal en Almagro te nemen. De ultieme laatste push om er nog iets van te maken. Als ik alle must picks neem kom ik ook geen stap verder. Forza het niet laf managen! Uiteindelijk zal dit waarschijnlijk de laatste week van importantie voor mij zijn :eten:

Wie weet, Almagro zal toch een keer moeten. Hij heeft gewoon nog reële kans op de Masters.
Roddick heeft er zin in, *3-0. =D> Het ging compleet tegen mn gevoel in om hem te nemen, maar hij is inmiddels zo goedkoop..
Roddick speelt wel goed, maar het is voornamelijk Lu die alles fout slaat.
Gelukkig heeft Dimitroef het weer op de rit. Die rekent wel met Roddick af.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8