07-11-2011, 05:25 PM
omyaca Wrote:Dank voor de duidelijkheid!Wel of niet uitsluiten is idd nog een discussiepunt, maar imo alleen als er meer geluiden vanuit deelnemers daarover komen. Zo niet, dan heeft Mac volgens mij een duidelijk standpunt ingenomen en zie ik niet in waarom we daar tegenin zouden gaan.
Uiteraard was het niet mijn bedoeling anderen van de organisatie ergens van te beschuldigen maar wilde aangeven dat we wat mij betreft even moesten wachten tot er zekerheid was voordat we Arco gingen afbranden, maar was wat ongelukkig geformuleerd.
Geld teruggeven is natuurlijk onzin, maar dat Arco geen prijzengeld krijgt lijkt me wel logisch. Van mij hoeft hij verder niet verwijderd te worden uit het spel, hij heeft zich toch ingezet voor het spel als organisatie en door één zo'n incident gelijk uitgesloten worden van het spel is wel wat hard gestraft (bovendien kan hij niet meer valsspelen als hij geen adminrechten meer heeft).
We weten immers ook niet of hij dit niet al eerder heeft gedaan, in de eerste 7 maanden. En dat zou volgens mij ook niet uitmaken. Hij heeft zich zeker ingezet voor het spel, maar om die positie in een spel met een dusdanig vriendschappelijk karakter zo te misbruiken, vind ik erg kwalijk. En dan vind ik dit een gepaste straf. Ik vind niet dat ie de komende jaren moet worden uitgesloten, dat vind ik dan weer te ver gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello