07-11-2011, 10:22 PM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Je bent toch met me eens dat dit een hoogst uitzonderlijk geval is, dat nooit meer voor zal komen?Ad Wim Wrote:Diskwalificatie is toch niet mogelijk bij ons?
Wat gebeurt er nu dan?
En nogmaals, ik vind elke oplossing prima, het maakt me echt niet uit. Zou alleen niet weten waarom de ene boven de andere geplaatst moet worden.
Jij bent altijd van de details en jij geeft aan dat het niet mogelijk is bij FTM.
Dus wel.
Ik ben het met je eens dat het uitzonderlijk is, maar dat doet er niet toe.
Als de nr. 3 niet heeft betaald, schuift de rest ook een plek op neem ik aan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.