15-11-2011, 03:40 AM
_Tampie Wrote:Tja ik denk dat Mac deze beslissing liever niet wil nemen, mindlight als andere organisator vermoedelijk ook niet. Ik zou dan een poll willen voorstellen met i.i.g. de volgende opties:
- Arco kan het spel afmaken en komt gewoon in aanmerking voor de prijzen.
- Arco kan het spel afmaken maar komt niet in aanmerking voor de prijzen. Zijn prijsbedrag wordt aan een goed doel overgemaakt.
- Arco kan het spel afmaken maar komt niet in aanmerking voor de prijzen. Zijn positie vervalt en de prijzen schuiven door naar de volgende op de ranglijst.
- Arco kan het spel afmaken maar komt niet in aanmerking voor de prijzen. Het geldbedrag dat bij zijn positie hoort, wordt over de overige posities verdeeld die recht geven op een prijs.
- Arco wordt uit de stand verwijderd. Zijn positie vervalt en de prijzen schuiven door naar de volgende op de ranglijst.
Zien jullie nog meer opties? Ik denk dat er uiterlijk zaterdag een besluit moet zijn.
Meneer draait een goed jaar FTM en krijgt me een partij babbels weer. Wat ben je toch ook een pedante wijsneus. Een poll houden, wat een prietpraat man. :crazy:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"